کارکتر ها توی خط داستانی دریم کچر هر کدوم یه ترس،کابوس یا فوبیا دارن.در ادامه فوبیا هر عضو و ارتباطات این فوبیا ها با ام وی ها رو میتونید ببینید.

جیو ترس از تعقیب شدن رو داره.

سوآ تر از بسته شدن رو داره.

شیون ترس از مکان های بسته رو داره.

هاندونگ ترس از زیرنظر بودن رو داره.

یوهیون ترس از مکان های ناشناخته رو داره.

دامی ترس از صدمه دیدن رو داره.

گاهیون ترس از سقوط رو داره.

داخل ام وی گود نایت مردی که دنبال دخترا بود سعی داشت دخترا رو از بین ببره اون با کتاب طلسم متوجه ترس های اعضا شد و از اونها برای گیر انداختن دخترا استفاده کرد.

مرد داخل داستان یوهیون رو در جنگلی که نمیدونه کجاست گرفتار میکنه و شیون برای نجات یوهیون میره.

گاهیون رو هم تو یه سقوط بی پایان قرار میده.

سوآ هم با دست های چوبی در جنگل اسیر میشه و به این ترتیب با بدترین کابوس هاشون مواجه میشن.

داستان کلی ام وی یو اند آی به این صورته که که دختر ها بعد از رهایی از دست مردی که در ام وی گود نایت دنبالشون بود و نیروی شر تونستن یک زندگی عادی رو شروع کنن اما دوباره نیروی شر به سراغشون میاد.در ام وی یو اند آی نیروی شر به دنبال جیو هست و میخواد جیو رو بگیره که کابوس جیو هم تعقیب یا دنبال شدنه.

در ام وی پیری هر کدوم از اعضا درگیر موقعیت ترسناکی هستن و نشون میده باید با اونها مقابله کنن(در ام وی برکینگ اوت تقریبا ثابت میشه) و توی این ام وی از ترس هایی که در خط داستانی براشون مشخص شده هم استفاده کردن.

تو ام وی پیری ما یوهیون رو میبینیم که توی اتاق سفید سردرگم در حال راه رفتنه و انگار نمیدونه کجاست(ترس یوهیون گم شدن بود)

شیون رو میبینیم که سعی در فرار از مکانی که توشه رو داره اما فرار هاش نتیجه ای نداره چون راهرو مثل یه هزارتو عه و این اشاره به ترس شیون داره که در مکان بسته گیر کرده و زندانیه و عکسی که توی کتاب طلسمِ بنظرم مشابه صحنه های قبل ویدیو هست و نشون دهنده ترس شیونِ.

توی قسمت دیگه از زاویه دوربین مشخصه که کسی هاندونگ رو زیر نظر داره و میشه متوجه شد که هاندونگ هم ترسیده(ترس هاندونگ زیر نظر قرار گرفتن بود)

دامی سرگردونه و نمیدونه باید چیکار کنه اون گوشه ای میشینه و بخاطر کابوسش جرعت انجام هیچ کاری رو نداره بعد به سمت کمد میره و به داخل یکی از کمد ها کشیده میشه که میتونه بیانگر این باشه که کابوس دامی واقعی شده(ترس دامی صدمه دیدن بود)

در ام وی برکینگ اوت دخترا طی اتفاقاتی که مربوط به تحلیل ها میشه از هم جدا شدن و حالا سعی دارن همدیگرو پیدا کنن و از دست کابوس هاشون رها بشن.

شیون رو میبینیم که در حال له شدن توسط دیواره اما سعی بر غلبه به ترسش رو داره.

همچنین گاهیون رو میبینیم که داره با پلاستیک خفه میشه و این خفه شدن نماد ترسشه که گاهیون رو از کار انداخته.

یوهیون هم ابتدا بنظر بی ثبات و سردرگم میاد و چهره های زیادی داره اما در نهایت همه چهره ها یکی میشن و قدرتش رو بدست میاره و این نشون دهنده‌ی اینه که میخواد از دست ترس ها و کابوس هاش خلاص بشه.

به این ترتیب اولین خط داستانی دریم کچر به پایان میرسه بنابراین دیگه کابوس ها هم در ام وی های بعدی دیده نمیشن.

منبع:Dreamcatcher•_•Somnia@